salam semua,
Masyaallah !lamaaaaanya xmenulis di blog ini.bukan benci untuk singgah menulis di sini tapi …aah!banyak alasan.
Tadi baca email dari cik wordpress tentang prestasi blog ini rupanya masih ramai lagi pelawat yang singgah .kesian kan tengok umah lamaaaa camtu juga …jadi mulai tahun 2012 ni berazam nak memblog semula.ehehee..tungguuuu.

akhir 2011 cambiasa cuti sekolah yang panjang adalah peluang anak anak Ribena berkumpul di rumah mama.congak congak ada lebey kurang 12 orang semuanya..ajim dan arep tak lagi sunyi.kazen kazen sebelah mama dan sebelah abahnya semuanya ada berkumpul ..tolak pempuan 3orang yang laen semuanya lelaki..depa sibuk dengan persediaan nak wat Famili Day kami…event tahunan yang sangat ditunggu dan di nanti setiap tahun.
Geng Ajim sibuk praktis tarian K-Pop untuk persembahan dan wat videoklip untuk hari tersebut..
Walaupun temanya Arabian Night tapi Geng K-Pop Ajim mama tak hampakan untuk menunjukkan bakat mereka ..last year tarian Sorry Sorry superjunior mereka bukan main lagi depan orangkampong bilakami sambut famili day di kampung.

Tawun ini Ajim and the gengnya Arep,Paeh,Own,Dekna Kedah dan Dekna T.Intan serta Huzaid seramai 7orang praktis setiap hari ……..dan inilah hasilnya.

Demam Ombak rindu pun melarat juga Pakteh dan Kakanis bagi kebah dengan mendendangkan lagu ini