Hari ni Jumaat..jam dah hampir 12 tgh ,ada 2 patient yg perlu di habiskan sebelum mama berenti rehat.ting! Masuk..
Anak muda Melayu yg sorang ni nampak sedikit terganggu dan agak teragak- agak nak bagitau masaalahnya.
Sakit-sakit badan selepas terserempak dgn rombongan pembawa kawadi semalam..eh?*semalm kan Thaipusam. Takkan tgk tu pun boleh sakit.?

Ye la rasa laen macam je la..budak muda ni masih tegas dengan

konklusinya..sakit akibat tertengok rombongan tu.Dia mula bercerita pasal kawannya yg meracau ckp Tamil selepas tersekat dengan rombongan pemikul kavadi suatu masa dulu.sejak itu dia serik..
Pemikul kawadi yg seperti dirasuk tanpa rasa sakit menyucuk badan dan muka tu memang agak pelik..tapi entah ler..

bila perasaan mengusai diri kowt jadi gitu?