Cuba lihat gambar ini ..makcik ni mengadu sakit kepala sebelah kiri dan pedih mata kirinya.Dah pergi ambik ubat dah.Tapi masaalahnya, doktor kata bukan darah tinggi(selalunya orang kita kaitkan sakit kepala dengan darah tinggi).Dia bagi ubat yang ada tulis PANADOL pastu suruh balik.Tapi sakit kepalanya masih takmau hilang.
Makcik ni kan tua ,kalau tengok cermin pun tak perasan apa yang tak kena dengan muka dia.Jadi kalau dia mai mengadu kat kita sudi-sudikanlah peksa tempat sakitnya tu…Makcik ni pakai tudung jadi kena la selak dan belek betul-betul tempat yang kata sakit kepala tu.
Ada apa-apa yang tak kena ngan dia ni tak?
dsc00697

Sebelum kata makcik sakit kepala kerana stress jom kita close-up sikit..Bleh beri diagnosisnya?

dsc006992