Semua nama dah tau tercalun di mana..cuma satu negeri saja yang masih berteka teki…nasibnya pengerusi pun belum pasti..entah kan ada kerusi entah dah dimiliki oleh orang lain…sian dah hampir 6 kali jumpa pak menteri masih tak leh umum sapa hulubalang yang akan bertanding untuk negerinya…mungkin nasib panglima kali ini dirampas kerusi sebelum bertanding?…kita tungguuu…

Negeri ini pulak satu satu lagi kerusi terlepas ke tangan orang lain..menangis hiba pengerusinya terpaksa  melepaskan nya …. mungkin atas desakan atasan..satu lagi kes izin dalam paksa?Barisan pelapis yang bersipa sedia melopong la nampaknya

Musim yang lepas dah bagi satu kat depa.kali ni pun tak dapat balik kerusi tu ….janji nak bagi pinjam semusim ja…yang pasti kerusi untuk Melayu dah makin kurang.Adakah bermakna suara kita dah kurang sengatnya atau memang kita bangsa yang mudah mengalah?

jangan menang sorak kampung tergadai….