surat jemputan dah hantar…persiapan tempat abah dan teamnya dah bersiap sedia.

dah start calling calling ingatkan buat kali terakhir ,semua yang nak menjadi sukarelawan..mana mana kawan kawan dan ex-staff dulu masih sudi turun membantu.

Di rumah dah tiba ~ 30 adik beradik, anak menakan, sepupu sepapat dan saudara mara yang ingin turut serta memeriahkan hari Sunathon.Semua bilik full termasuk ruang tamu, bilik sembahyang dan ruang menonton menjadi tempat tidor diwaktu malam…kecuali bilik along yang satu di tingkat atas sengaja mama kosongkan untuk “8 orang anak anak angkat” mama dari CUCMS yang akan datang petang Jumaat nanti.Bestnya!tiba tiba rumah mama menjadi meriah ngan macam macam aktiviti spt nak kenduri kawin!

Seramai ~68 orang medic student merangkap kawan kawan along akan turut serta menyertai program keluarga angkat sempena program sunathon tu nanti.Mereka nanti akan di tempatkan di rumah keluarga angkat masing masing.Ada yang2, ada yang dapat 3…mama dapat 8 orang anak angkat!kawan kawan serumah along.
Abah sendiri pergi mengambil Along di Cyberjaya untuk dibawa pulang bersama mereka 13 buah kereta berkonvoi dari sana.Tiba di tol Bidor mereka di iringi polis traffik ke Kampung Dato’ K.

sebahagian dari kengkawan along